Go to aakp.no
A PROGRAM IN

Merkevarebygging i havnæringene

Innovasjon Norge inviterer til seminar i samarbeid med klyngene GCE Blue Maritime og NCE Blue Legasea. Her vil vi presentere merkevaren Norge, den nye nasjonale posisjonen for havnæringene, The Explorer og introduksjon til strategisk posisjonering og merkevarebygging.

Blue Maritime Cluster
brandnorway1.jpg

Vi inviterer bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare. Merkevaren Norge skal bidra til at norske løsninger blir foretrukket i den internasjonale konkurransen. Du vil på seminaret også få bedre innsikt i hvordan din bedrift kan skape økt konkurransekraft gjennom strategisk posisjonering.

Dato: Tirsdag 15. oktober, kl. 12:00-15:00

Sted: Norsk Maritimt Kompetansesenter - NMK, Borgundvegen 340, Ålesund

Program

12.00
Merkevaren Norge og ny, nasjonal havposisjonering – og strategi – whats in it for you - Oscar Kipperberg / Spesialrådgiver Brand Norway IN

12.45
The Explorer – den digitale markedsplassen for grønn teknologi fra Norge – Helene Friis /Head of The Explorer / Linda Rostad / Ocean Performance Manager / IN

13.15
Coldwater Prawns of Norway: Hvordan lykkes med strategisk posisjonering. CEO Knut Helge Vestre

13.45
Nytt kompetansetilbud om strategisk posisjonering og merkevarebygging - Bente Sofie Syversen, Innovasjonsrådgiver

14.20
Internasjonalisering og andre eksportrettede tilbud fra Innovasjon Norge

De som ønsker det kan møte kl. 11.30 for en felles lunsj i kantinen ved NMK.

MELD DEG PÅ