Grunnkurs: Marked, trend og analyse
Kurs
Kurset er dessverre fulltegnet!
Hva skal til for å forstå framtidens markeder? Hvilke verktøy har vi for å analysere markedsutvikling? Vi ser på hvilke verktøy og metoder bedrifter har for å markedsorientere sin produksjon.
Kort om kurset:
Å forstå dagen og morgendagens markeder er avgjørende for de fleste bedrifter. Ny teknologi gir nye muligheter for å analysere markeder og trendene som ligger under. Dette kurset er en innføring i metodikk, teknologi og arbeidsform for markedsanalyse.
Dette vil du lære:
- Hvilke megatrender som vil prege markedsutviklingen i årene som kommer
- Hvilke metoder som er best egnet for å analysere markedstrender
- Hvordan ny teknologi som stordata og maskinlæring kan benyttes i markedsanalyse
- Hvordan selskaper bør organisere sitt arbeid med markedsanalyse
Hvem vil kurset passe for?
Alle som arbeider med eller har interesse for marked og markedsanalyse.
Gjennomføring og omfang:
2 timers webinar
Faglig ansvarlig:
Zynk AS
Olav Magnus Linge, Seniorrådgiver
https://zynk.no/mennesker/olav-magnus-linge