Inviterer til unikt kompetanseløft
Vi starter nå opp skreddersydde kurs i digital strategi og ledelse, nye forretningsmodeller og internasjonal markedsføring.
Unikt klyngesamarbeid
- Kompetanseprosjektet «Global Branding and Business Model Innovation» skal fremfor alt utvikle bedriftene og deres nøkkelressurser, og sikre et unikt kompetanseløft i merkevareledelse, internasjonalisering, digitalisering og nye forretningsmodeller, sier prosjektleder Åsne Helene Folstad.
Prosjektet er et unikt samarbeid mellom tre klynger, GCE Blue Maritime, Blue Legasea og Norwegian Rooms® Cluster, men er også åpent for alle bedrifter som finner det interessant for videre vekst. Kompetanseløftet består både av et samlingsbasert masterstudie og en serie studiepoenggivende kortprogram.
Kortprogrammet leveres av NTNU og NHH
* Digital strategi og ledelse (7,5 studiepoeng)
* Innovasjonskultur og forretningsmodeller (7,5 studiepoeng)
* Internasjonal merkevareledelse i en digital tid (7,5 studiepoeng)
Medlemmer av GCE Blue Maritime Cluster får medlemsrabatt
Finn ut mer her:
Programfolder kompetanseløft - 2017.pdf
Ta kontakt med prosjektleder Åsne Folstad: asne.folstad@aakp.no for spørsmål til studieprogrammet